VDM organiseert bijna maandelijks activiteiten die alleen voor leden bestemd zijn. Uitgangspunt daarbij is de verbinding met de eigen musea en de collectie Dordrecht. Twee keer per jaar bezoeken we interessante exposities elders in de regio of wat verder weg. We houden zoveel mogelijk rekening met de verschillende doelgroepen binnen ons ledenbestand (leeftijd, interesses). Suggesties van de kant van de leden zijn altijd welkom. Gebruikt u daarvoor ons e-mailadres info@verenigingdordrechtsmuseum.nl.

De activiteiten die gepland zijn voor de komende maanden vindt u op deze site en in onze kwartaalberichten, die u digitaal of per post ontvangt. Aanmelden kan uitsluitend via deze website. De activiteiten die we in het verleden al hebben ondernomen vindt u onder ‘afgelopen activiteiten’ op deze pagina. Verdiepende informatie of een verslag van de activiteit leest u bij ‘kunst beeld’.

Wij werken steeds meer samen met de Vereniging Oud Dordrecht en met de Vrienden van de Grote Kerk in Dordrecht. Kijk ook eens op hun sites.

Algemene Ledenvergadering op 19 mei 2021

Dordrechts Museum - Schoumanzaal
19 May 2021
gratis