Home > Activiteiten > Vriendenbezoekdag Westfries Museum, Hoorn

21 maart 2020
11.00 uur

Zaterdag 21 maart 2020 om 11.00 uur

Het Westfries Museum toont de rijkdom van de Gouden Eeuw in meer dan 25 ingerichte stijlkamers met schilderkunst, porselein, glas- en zilverwerk. U stapt door de poorten van het 17de-eeuwse monument en wandelt de Gouden Eeuw binnen.

Uw ontdekkingsreis van de Gouden Eeuw is pas compleet na een bezoek aan de VOC-replica de Halve Maen. Een bevlogen gids vertelt u over het leven aan boord, de avonturen en ontdekkingen. Het Westfries Museum en de Halve Maen zijn apart te bezoeken. Maar nog leuker is het om uw bezoek met een aantrekkelijke korting te combineren.

Het Westfries Museum is niet te missen. Het museum is gehuisvest in één van de mooiste monumenten van Hoorn, pal aan het centrale stadsplein de Roode Steen.

Door de monumentale huisvesting, de trappen en niveauverschillen is het museum helaas niet toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Onze excuses daarvoor

U kunt zich vóór 13 maart aanmelden voor de vriendenbezoekdag via ons e-mailadres: publicrelations@verenigingdordrechtsmuseum.nl

Wij zullen de aanmeldingen verzamelen en doorsturen. Zoals vermeld in de ‘werkwijze vriendenbezoekdagen 2020’  kunt u verder op eigen gelegenheid en voor eigen rekening het museum bezoeken.

• Kim van Norren Schefferwinnaar 2011

Kim van Norren, winnaar De Scheffer 2011
    And there is no space, but there's left and right