Home > Activiteiten > Remastered Rotterdam

Zaterdag 31 augustus 2024
Vertrek 9.45 uur
Vertrekpunt Waterbus Merwekade

Kosten 40,00 incl. retourticket, entree, drankje en rondleiding Max 30 deelnemers

Tegen het eind van de zomer organiseren wij voor 30 enthousiaste VDM’ers een uitstapje met de waterbus naar Rotterdam. Om zich daarna letterlijk onder te laten dompelen in een spectaculaire kunstbelevenis onder de Erasmusbrug.

Daar starten we om 11.30 uur met een drankje waarna een gids ons door drie zalen loodst, waar je een eigen digitale 3d werk creëert, Godzilla je verrast met regenbogen, octopussen, confetti en vallende sterren en de LED-lijnen je in een digitale wereld door een vloedgolf en waterval leiden. We luisteren naar geluiden van wat leeft onder de oppervlakte van de wereld van Jeroen Bosch en duiken onder in een oceaan met duizenden vissen.

Daarna ondergaan we zonder begeleiding de experience van de Drip Cave en laten ons in hoog tempo de wolken insturen. Vaar door de wolken en dans met de vogels. Betreed de Tuin der Lusten van Jeroen Bosch en laat je in een geheel andere voorstelling verrassen door Rembrand, Mondriaan, Vermeer en Van Gogh.

Dan dalen we weer af naar de planeet en aardse zaken, door eenieder zelf in te vullen. Misschien met een lunch op het terras met uitzicht op de skyline van Rotterdam of wellicht een ander Rotterdams hoogtepunt.

Opgeven en betaling kan uitsluitend via deze website onder vermelding van Excursie Remastered, uw lidnummer en uw (leden)achternaam. Wij vragen u te betalen via IDeal, dat scheelt ons veel werk.

• ALV-2024 (foto)verslag