Home > Activiteiten > Uitnodiging opening ING Huis Dordrecht met kunst van Janine van Oene

Uitnodiging opening ING Huis Dordrecht met kunst van Janine van Oene

ING Huis Dordrecht, Johan de Wittstraat 25
12 december 2019
gratis

Uitnodiging opening ING Huis Dordrecht met kunst van Janine van Oene - 12 december 2019

Aanmelden voor deze activiteit kan niet via onze vereniging maar moet via deze link bij ING>

Vanuit de bank- en vermogensbeheerrelatie die VDM met ING heeft, kunnen onze leden de besloten opening van het ING Huis in Dordrecht bijwonen op 12 december; aanmelden uiterlijk 4 december via onderstaande link:

Uitnodiging ING:

Graag nodigen wij u, als leden van Vereniging Dordrechts Museum, uit voor de opening van het ING Huis Dordrecht op donderdag 12 december 2019.
Bij het ontwerp hiervan is inspiratie opgedaan in de horecawereld waar gastvrijheid in de genen zit. Er zijn geen balies meer, maar huiskamertjes, lange houten tafels en zitjes, die zorgen voor een aangename sfeer.
Een belangrijk onderdeel in het nieuwe concept is kunst. Aan kunstenares Janine van Oene is gevraagd om speciaal voor dit kantoor een muurschildering te maken. Bij de opening is Janine aanwezig om haar werk toe te lichten.
Sanne ten Brink, hoofdconservator ING Collectie, neemt u mee wat kunst en ING voor elkaar betekenen. Daarnaast geeft Vincent Kuiper, Manager Adviesteam Kantoren Regio Dordrecht, een toelichting op het nieuwe ontwerp van het kantoor.
19:00: Ontvangst met koffie en thee
19:30: Welkomstwoord door Jasper Meijer, voorzitter van VDM en
Gerard van ’t Verlaat, Private Banker ING Rotterdam/Drechtsteden
19:40: Janine van Oene, Sanne ten Brink en Vincent Kuiper
21:00: Napraten onder het genot van een hapje en drankje
22:00: Einde bijeenkomst

Sprekers:

Sanne ten Brink
Sinds 2011 is Sanne hoofdconservator van de ING Collectie.
Zij zorgt ervoor dat de kunstcollectie relevant blijft. De collectie moet weerspiegelen wat we belangrijk vinden bij ING, namelijk om mensen vooruit te helpen in hun leven, hen te helpen hun doelen en dromen waar te maken. Daarom werken wij met jonge, experimentele en baanbrekende kunstenaars. Zij staan voorop wat verandering betreft, zijn echte trendsetters. Zodoende brengt ING met haar collectie een cultuur van innovatie en verandering binnen de muren van ING.

Janine van Oene
‘Mijn schilderijen zijn beschrijvingen van verschillende momenten of persoonlijke ervaringen die als een collage zijn samen gebracht’
Janine is met haar werk vertegenwoordigd in de ING Collectie. Voor het vernieuwde kantoor in Dordrecht realiseerde zij een imposante muurschildering.

Vincent Kuiper
Op het volledig verbouwde kantoor in Dordrecht komen vernieuwing, deskundigheid en gastvrijheid samen. Dit ziet u terug in het ontwerp, de inrichting en de dienstverlening. Ik vertel u graag hoe wij in tijden van digitalisering nog steeds invulling geven aan het persoonlijk contact tussen klant en adviseur.

Locatie & parkeren
Wij ontvangen u graag in het ING Huis Dordrecht, Johan de Wittstraat 25 in Dordrecht. Om 19:00 uur staat de koffie en thee klaar. Komt u met de auto dan kunt u in de directe omgeving van het ING Huis betaald parkeren aan de straat. De dichtstbijzijnde parkeergarage is Garage Veemarkt, Van Godewijckstraat 11, 3311 GX Dordrecht.
Aanmelden

Wilt u ons laten weten of wij op uw komst mogen rekenen? Een introducé is ook van harte welkom. Gezien het beperkt aantal plaatsen verzoeken wij u om vóór 5 december aan te melden.

Wij kijken uit naar uw komst op 12 december 2019!

Met vriendelijke groet,

Gerard van ‘t Verlaat
Private Banker
Rayon Rotterdam/Drechtsteden