Home > Activiteiten > Rondleiding nieuwe leden 12 oktober a.s.

Rondleiding nieuwe leden 12 oktober a.s.

Dordrechts Museum, Art&Dining,
12 oktober 2019
gratis

Hoogtepuntenrondleiding in Dordrechts museum voor nieuwe leden en potentiele leden.

De rondleiding van 9 november, zoals in het Herfstbericht vermeld, komt te vervallen. Hiervoor in de plaats komt er een rondleiding op zaterdag 12 oktober a.s.

Aantal deelnemers: minimaal 10.  Aanmelden tot uiterlijk 4 oktober via publicrelations@verenigingdordrechtsmuseum .nl

Graag nodigen wij nieuwe leden en leden met vriend(in) of kennis, die mogelijk geïnteresseerd is in een VDM lidmaatschap, uit om samen een bezoek te brengen aan het Dordrechts museum.

U wordt om 13.00 ontvangen in de wijnbar waarbij wij u graag attenderen op het lidmaatschap van VDM en alle  voordelen die dit met zich meebrengt, zoals de kwartaalberichten en uitnodigingen.

• Kim van Norren Schefferwinnaar 2011

Kim van Norren, winnaar De Scheffer 2011
    And there is no space, but there's left and right