Home > Activiteiten > Nieuwjaarsreceptie VDM – Zondag 5 januari 2020

5 januari 2020
15.00-17.00
gratis

Graag nodigen wij u uit voor de nieuwjaarsreceptie VDM op
Zondag 5 januari 2020 van 15.00 tot 17.00 uur
in het restaurant van Art & Dining om te klinken op een mooi 2020 !

Deze receptie vindt tegelijkertijd plaats met de kwartaalborrel van de
Kunstclub van VDM.
De Kunstclub bestaat uit een aantal enthousiaste (jonge) mensen die de drempel naar het museum wil verlagen en jongeren wil binden aan het museum.
VDM en de kunstclub leek het een leuk idee deze twee zaken binnen de nieuwjaarsreceptie te verenigen.
Opnieuw hebben wij Susanna Inglada – winnares van De Scheffer 2019 en momenteel met een prachtige expositie in het Dordrechts museum – bereid gevonden een toelichting op haar werk te geven. Judith Spijksma zal haar hierover interviewen.
Tevens heeft Ralf Kokke – winnaar regionale aankoop Schefferfonds 2018 – die hij van Vereniging Dordrechts Museum mocht ontvangen – een werk cadeau gedaan.
Deze schenking willen wij graag met u delen en u kunt het werk op deze middag bewonderen.
Wij hopen op een gezellige middag !

• Kim van Norren Schefferwinnaar 2011

Kim van Norren, winnaar De Scheffer 2011
    And there is no space, but there's left and right