Home > Activiteiten > KunstZin!

KunstZin!

Art&Dining, Wijnbar, Dordrechts Museum
30 april 2023
15.00 uur
gratis

Op zondag 29 januari was de eerste bijeenkomst van Kunstclub078 die vanaf januari 2023 KunstZin heet. De bijeenkomst stond deze keer in het teken van Lucid. Lucid is een lichtkunstexpositie die zowel in de tuin van het Dordrechts Museum als in de Kunstkerk tot 19 maart 2023 te bewonderen valt. Na een interessante rondleiding werd de middag afgesloten met een gezellige borrel in de wijnbar van Art & Dining.

Wij nodigen alle leden uit om op zondag 30 april 2023 van 15.00 tot 17.00 te komen vergezeld met één of meerdere introducee(s) die interesse hebben in een lidmaatschap VDM.

Deze middag zal in het teken staan van diversiteit in de kunst. Projectleider van de tentoonstelling van de Galateaprijs Carolyn Mensing vertelt ons meer over dit onderwerp. Daarna een gezellige borrel in de Wijnbar.
Voor wie: Kunst- en museumliefhebbers én mensen die juist nooit naar een museum gaan, maar tóch nieuwsgierig zijn wat daar nou te zien is. Ook voor mensen die geïnteresseerd zijn in lidmaatschap van Vereniging Dordrechts Museum. Leden van de vereniging zijn welkom met introducé. Graag aanmelden!
Wanneer: zondagmiddag 30 april 2023 – Tijd: 15:00u-17:00u
Gratis! De drankjes betaal je zelf, maar de eerste wordt u door ons aangeboden!

Namens KunstZin, Nelleke Smits-Oerlemans, bestuurslid

• Nader bekeken – Umar Rashid