Home > Activiteiten > Kom eens kijken in het Dordrechts Museum

25 november 2017
11.00 - 13.00 uur
Vol

Een verslag van de rondleidingen vindt u hier.

Wat is er mooier dan in het feestweekend het Dordrecht Museum te bezoeken. De vaste collectie in de heringerichte zalen bekijken en verhalen horen over de schilderijen.

We organiseren bijzondere rondleidingen waaraan oude Dordtse culturele instellingen een inspirerende bijdrage leveren.

Zoals de Orchestvereeniging die u in het trappenhuis verwelkomt.  Stelt u zich vervolgens eens voor hoe u met uw rondleider loopt door het museum en dan plots hoort of ziet wat over een kunstwerk bekend is!

We verzamelen onder de trap bij de Willaert, elk half uur vertrekt een groep.
Geeft u even aan hoelaat u graag wilt beginnen, wij houden daar met de groepsindeling rekening mee.  Aanmelden is dan ook noodzakelijk in verband met de planning. U ontvangt kort voor het feestweekend bericht over het tijdstip waarop u definitief verwacht wordt..

Er start een groep om: 11.00 – 11.30 – 12.00 of 12.30 uur.

Met uw VDM lidmaatschapskaart heeft u gratis toegang in het museum en deelname aan de rondleiding.

De meeste leden hebben een duo pas, dus neem gerust een vriend of buurvrouw mee.

Na afloop geniet u voor € 1.75 p.p. van een kopje koffie met een lustrum petitfour in de Schoumanzaal.  U koopt hiervoor bij binnenkomst een fiche.

Als u een Museumkaart heeft,  breng deze dan ook mee. Voor het museum betekent dit inkomsten.

Aanmelden voor 17 november via de knop hierboven onder vermelding van uw voorkeur tijdstip, 11.00 – 11.30 – 12.00 of 12.30 uur.

U kunt slechts 1 extra persoon inschrijven indien u in bezit bent van een duo-ledenkaart.

foto: de Orchestvereeniging

• Anders kijken naar kunst