Home > Activiteiten > Film A Night at the Louvre

14.00 uur
€. 15,= incl. drankje

dinsdag 15 juni 2021

Afhankelijk van de geldende coronamaatregelen

Na het grote succes van de film “Prado” eerder dit jaar, gaan we wederom naar ‘The Movies’ voor een geweldige kunstfilm.
“Mesdames et Messieurs, het museum gaat dicht!” Wanneer iedereen huiswaarts keert kunt u ’s nachts met conservatoren Vincent Delieuvin en Louis Frank het Louvre in voor de tentoonstelling van Leonardo da Vinci.
Geen gedrang tussen meer dan een miljoen belangstellenden maar een privérondleiding in alle rust door het drukst bezochte museum ter wereld. In alle rust dwalen door de zalen van dit prachtige museum.
 De sfeer wordt nog versterkt door de fenomenale voice-over van Coraly Zahonero, geweldige muziek en een blik op de Mona Lisa zoals u haar nog nooit gezien heeft en nooit meer gaat zien. De film kreeg lovende kritieken!

• Het curatorenprogramma 2020 van VDM en Dordrechts museum