Home > Activiteiten > Engelandreis in het licht van Cuyp

Engelandreis in het licht van Cuyp

Deelnemers
Engeland
29 april 2020

bericht 9 september 2019

Lang zag het er naar uit dat alle aanmelders voor de Engelandreis geplaatst zouden kunnen worden. Maar aan het einde van de aanmeldingstermijn op 20 juni 2019 overtrof het aantal gegadigden toch het aantal beschikbare plaatsen (60). Notaris mr. C.L. Papaïoannou heeft daarom een loting verricht, waarvan de uitslag aan alle gegadigden is meegedeeld.

Er is vervolgens een wachtlijst aangelegd. Voor de 2-persoonskamers is er een wachtlijst van 5 stellen/koppels en voor de 1-persoonskamers staat één persoon op de wachtlijst. U kunt zich nog telefonisch aanmelden voor de wachtlijst bij Jos Faaij, tel. 078614594 of 0618265905.

De reis is inmiddels definitief geboekt bij Travel Store De Waalse Kerk. Dit reisbureau heeft zich ook meteen aangemeld als sponsor van VDM!

De organisatie van de reis vordert gestaag en de Brexitperikelen lijken geen roet in het eten te gaan gooien. We reizen met een eigen bus via de Kanaaltunnel. De eerste nacht verblijven we in een eenvoudig middenklasse hotel in Heathrow en daarna zijn we twee nachten in het luxe Macdonald Randolph Hotel in hartje Oxford.  Op de terugweg naar Nederland overnachten we in het Holiday Inn hotel bij Canterbury.

Op 16 oktober 2019 om 19.30u is er een informatieve avond voor alle deelnemers aan de reis en degenen die op de wachtlijst staan. Zij ontvangen hierover nog separaat bericht.

Ter voorbereiding van de reis en in de aanloop van de grote najaarstentoonstelling zal conservator Sander Paarlberg in het voorjaar van 2020 een presentatie over Aelbert Cuyp geven, die voor alle leden van VDM toegankelijk zal zijn. De aankondiging daarvan leest u in een kwartaalbericht en op de website van VDM

• Kim van Norren Schefferwinnaar 2011

Kim van Norren, winnaar De Scheffer 2011
    And there is no space, but there's left and right