Home > Activiteiten > Wegens succes geprolongeerd!! Het bezoek aan het restauratieatelier

Wegens succes geprolongeerd!! Het bezoek aan het restauratieatelier

Dordrechts Museum
1 juni 2018
13.55 en 15.30
Vol

Het bezoek aan het restauratieatelier, waar restaurateur Lidwien Speleers haar werkzaamheden verricht, was zo snel volgeboekt (de ruimte is ook maar beperkt) dat we een aantal mensen moesten teleurstellen. Maar…we hebben Lidwien bereid gevonden een reprise te geven op 1 juni a.s.
Gedurende ons bezoek zal Lidwien Speleers ons deelgenoot maken van de geheimen van haar werk, de technieken die zij gebruikt stap voor stap uitleggen en vertellen welke specifieke kennis en vaardigheid nodig zijn. Op deze manier krijgt u een uniek kijkje achter de schermen van het museum en kunt u, gewapend met deze achtergrond informatie, wellicht nog meer genieten van de prachtig onderhouden werken die in de zalen van het museum een plaatsje hebben.
Wilt u van deze gelegenheid gebruik maken, meldt u dan snel aan! Bent u op het laatste moment verhinderd, geef dit dan aan ons door zodat we iemand anders blij kunnen maken met het opengevallen plaatsje.
De kosten voor deze activiteit bedragen 4,50 euro, uiteraard inclusief een drankje. Wilt u wel uw museumkaart(en) tonen bij de kassa.
Datum : vrijdag 1 juni 2018.
Tijdstip : groep 1 verzamelt om vijf voor twee in de hal van het museum. Het bezoekje duurt een uur.
Bij de bevestiging krijgt u de mededeling in welke groep u bent ingedeeld, groep 2 start om half vier op dezelfde middag.
Er is geen discussie mogelijk over de indeling.
U kunt u op de bekende manier aanmelden via de site en de kosten betalen op het bekende nummer onder vermelding van uw lidnummer en de activiteit.

• Kim van Norren Schefferwinnaar 2011

Kim van Norren, winnaar De Scheffer 2011
    And there is no space, but there's left and right