Home > Activiteiten > Stad in beeld en beeld in park

Stad in beeld en beeld in park

Deelnemers
park Merwestein,
15 mei 2020
14.00 uur
30

In het kader van 800 jaar Dordrecht worden er in park Merwestein, dat 135 jaar bestaat, allerlei activiteiten georganiseerd. Zo komt er een beeldenexpositie in het park van begin april tot eind juni, een speciale avond over het park, landschapsarchitectuur en kunst in de openbare ruimte, en een fotowedstrijd, waarbij het de bedoeling is foto’s te maken van beelden in combinatie met bomen. Misschien een aardig idee om met VDM-leden, al dan niet gewapend met fototoestel of i-phone een rondgang door het park te maken.

Wij stellen ons voor dit te doen op 15 mei, begeleid door een van de deelnemende kunstenaars die toelichting bij de beelden kan geven.

Aanmelden voor 24 april 2020

Uw aanmelding wordt definitief als u uw bijdrage hebt overgemaakt
op bankrekeningnummer NL16INGB0003395896. Vermelding: naam van de activiteit en uw lidnummer. Op de VDM pas staat uw lidnummer en of het om een enkele dan wel een duo-pas is.

U kunt betalen via iDEAL.

• Kim van Norren Schefferwinnaar 2011

Kim van Norren, winnaar De Scheffer 2011
    And there is no space, but there's left and right