Home > Activiteiten > Eet u mee voorafgaand aan de ALV?

Eet u mee voorafgaand aan de ALV?

Dordrechts Museum
14 juni 2017
17.45 - 19.15 uur
€ 17,75 op de avond zelf te betalen

VDM kent een aantal tradities, zo zijn we drie jaar geleden begonnen om voorafgaand aan de Algemene LedenVergadering samen (in de serre van het museum) te eten. Het  blijkt een goede en gezellige start van de vergadering en werd voorgaande jaren door velen geapprecieerd.

14 juni 2017 kan het weer: voor € 17,75  kunt u genieten van heerlijke asperges met ham/ei, krieltjes, een glas wijn/fris en een kop koffie na.  U betaalt op de avond contant aan Art & Dining . Let dus niet op de automatische antwoordmail waarin het verzoek tot betalen staat. Deze is nl. niet eenmalig te wijzigen.

Mocht u speciale eetwensen hebben: laat het weten.

Aanmelden voor de ‘daghap’ kan tot 10 juni.

We zorgen op tijd klaar te zijn zodat u aansluitend in De Zaal kunt participeren in de vergadering.

Voor meer informatie over de ALV 2017 klikt u op Algemene Leden Vergadering onderaan in de balk.

• ALV 2016 fotoverslag