Home > Activiteiten > KunstClub zondag 3 oktober 2021

3 oktober 2021
16.00 uur
gratis

Kunstclub 078 en Vereniging Dordrechts Museum nodigen je van harte uit voor de volgende Kunstclub bijeenkomst op zondag 3 oktober 2021. Deze middag zal geheel in het thema staan van het kunstproject:‘rivier, boot, stad’

Het kunstproject — bestaande uit drie fases — is de verbeelding van het verhaal van een binnenvaartschip dat door zijn schipper en diens familie door de polders werd getrokken door laag water. Het kunstwerk wordt in opdracht van de gemeente Dordrecht en het Dordrecht Museum uitgevoerd door kunstenaar Edward Clydesdale Thomson.

De gemeente Dordrecht geeft ons met een presentatie inzicht in het project. Kunstenaar Thomson is al 2 jaar met dit project bezig en zal naar alle waarschijnlijkheid aanwezig zijn om vragen te beantwoorden.

Voor wie: Kunst- en museumliefhebbers in het algemeen, (jongere) leden van VDM, BDM en Art2B, young professionals, gezinnen en Ik Maak Dordrecht.

Maar vooral óók voor iedereen die eigenlijk nooit naar een museum gaat maar tóch wel eens nieuwsgierig is naar wat daar nou te zien is.

Wanneer: Zondag 3 oktober. Tijd: 16:00u – 18:00u.

Gratis! Dus geen lidmaatschap; alleen de drankjes betaal je zelf. Maar de eerste wordt je aangeboden! Graag nodigen wij jou, je partner, gezin en vrienden van harte uit. En neem gerust iemand mee die ook openstaat voor kunst & zinnig.

Let op; (élke gast aanmelden aub!)

Hartelijke groet en tot ziens bij de borrel!

KunstClub078

Extra maatregelen ivm Corona

* Aanmelding is verplicht en kan tot uiterlijk 30 september dmv een mail (met vermelding aantal deelnemers) naar: richard@verenigingdordrechtsmuseum.nl

* U ontvangt een bevestiging.

* Desinfectiemateriaal is aanwezig en moet gebruikt worden bij binnenkomst.

* Bewijs van vaccinatie, negatief getest of herstelbewijs.

Voor een print van deze actviteit klik hier

• Herfstbericht 2021