Home > Activiteiten > In het licht van Cuyp. Avondopenstelling voor VDM-leden

Dordrechts museum
5 oktober 2021
18.00 - 21.00 uur

afbeelding: Aelbert Cuyp- Rustende ruiters in een landschap- ca. 1655-1660=DM aankoop met steun van Vereniging Rembrandt, 1978

Avondopenstelling 5 oktober

De avondopenstelling op 5 oktober ‘In het licht van Cuyp’ is gratis voor VDM-leden.Inmiddels heeft u de digitale uitnodiging voor de avondopenstelling van 5 oktober ontvangen van Dordrechts museum. Via de link in de digitale uitnodiging kunt u zich aanmelden, kiest u een tijdslot en ‘koopt’ u  dan een kaartje. Omdat de avond uiteraard gratis is voor VDM leden moet men dus kiezen voor een ticket van 0 euro. Zo telt het systeem het aantal mensen. Zodra dat tijdslot vol is kunnen mensen daar geen 0 euro ticket meer kopen en moet u voor een ander tijdslot kiezen.

Herhaalbezoek In het Licht van Cuyp

Zoals u weet bedraagt de toeslag op de tentoonstelling ‘In het Licht van Cuyp’ 7,50 Euro. Gaat u na de avondopenstelling naar de tentoonstelling dan moet u één keer deze toeslag betalen. Om te voorkomen dat u bij een daaropvolgend bezoek nogmaals de toeslag moet betalen krijgt u bij het eerste betaalde bezoek een sticker voor op uw ledenpas. Resumerend: het bezoek na de avondopenstelling is niet gratis, de daaropvolgende bezoeken wel. Het blijft noodzakelijk om een online ticket te kopen. Bij herhaalbezoek kiest men voor een ticket van 0 euro.

• Lezing Sander Paarlberg, 400 jaar Cuyp