Hoe werkt de VDM-burenactie?
Neem uw buren als introducé mee naar het Dordrechts museum op één van onderstaande dagen. Entree is dan voor de buren gratis. U wordt in de wijnbar van A&D ontvangen met een drankje. Hierbij willen wij uw buren graag attenderen op het lidmaatschap van VDM en alle voordelen die dit met zich meebrengt, zoals de kwartaalberichten en uitnodigingen voor nieuwe exposities. Daarna zal een deskundige rondleider u en uw gasten langs de topstukken van de collectie leiden. De rondleiding en het drankje worden aangeboden door VDM.

U kunt zich inschrijven voor de volgende data:
zaterdag 20 oktober en zaterdag 24 november
Inloop met koffie: 11.00-11.30 (wijnbar A&D)
Welkom door de voorzitter Jasper Meijer: 11.30 u
Rondleidingen: 12.00 – 13.00 u
Aanmelden kan uitsluitend via publicrelations@verenigingdordrechtsmuseum. nl  – max. 4 buren per VDM lid – tot uiterlijk 14 oktober, resp. 18 november o.v.v. uw naam, lid nr. en aantal introducees. Per groep gaan we uit van 12 tot 15 deelnemers.
Wees er tijdig bij, want er is beperkte ruimte!