Deze 4de editie heeft als thema architectuur.
We zijn er trots op dat we een Dordtse architect als gast hebben. Bertil Dekker (mede oprichter en eigenaar van Stijl architectuur BV BNA) neemt ons mee in de bijzondere kunstdiscipline van architectuur. Stijl Architectuur werkt all-round en legt zich niet toe op een bepaalde doelgroep. De opdrachten strekken zich uit van relatief kleine interieuropdrachten tot aan complexe stedenbouwkundige studies en van particuliere woningbouw tot aan appartementen- en kantoorgebouwen. U kent ongetwijfeld enkele van de door Stijl ontwikkelde panden, zoals bijvoorbeeld ‘De Nieuwe LTS’ aan Reeweg Oost. Bertil zal zijn visie op architectuur met ons delen en hij behandelt het thema architectuur in relatie tot Dordrecht.

Kunst- en museumliefhebbers in het algemeen, (jongere) leden van VDM, BDM en Art2B, young professionals, gezinnen en Ik Maak Dordrecht.

Maar vooral óók voor iedereen die eigenlijk nooit naar een museum gaat maar toch wel nieuwsgierig is naar wat daar nou te zien is.

De toegang is gratis! Dus geen lidmaatschap; alleen de drankjes betaal je zelf. Maar de eerste word je aangeboden! Aanmelden is verplicht (in verband met de Corona maatregelen) via de mail: richard@verenigingdordrechtsmuseum.nl