VDM heeft gekozen voor een proactief, functioneel en informatief beleid als het gaat om het gebruik van sociale media, zoals bijvoorbeeld Facebook en LinkedIn. Het doel: Het onderhouden van de bestaande relaties en het informatief stimuleren van de betrokkenheid van VDM-leden met betrekking tot de activiteiten van VDM en het kunstaanbod binnen Dordrecht. Daarnaast is een belangrijk onderdeel van deze doelstelling het verbreden van het sociale media netwerk en daarmee de bekendheid van VDM, KunstZin, Dordrechts Museum, Huis van Gijn en Hof van Nederland in algemene zin. Daarbij speelt tevens de proactieve ledenwervende en promotionele taakstelling een belangrijk rol. VDM stelt het dan ook op prijs om u te mogen verwelkomen als actief gebruiker van de VDM Facebook en/of VDM LinkedIn pagina’s. Hoe meer interactie we genereren binnen de sociale media van VDM hoe sneller het netwerk, mede door uw assistentie zal groeien. Werk met ons mee aan onze toekomst en aan het verbreden van ons netwerk. U bent van harte welkom op de Facebook en LinkedIn pagina’s van Vereniging Dordrechts Museum.

Neeltje Mooij, Ellen Nederlof en Ron Weijers, cie. PR

Meer kunst in beeld