Home > Activiteiten > KunstClub078 met Marije Vogelzang

15.00 - 17.00 uur
gratis

‘eetontwerper’ Marije Vogelzang is onze gast

voor leden en niet leden

Met succes kunnen wij terugkijken naar een geslaagde eerste bijeenkomst. Op zondag 7 juli vertelde kunstenaar Ralf Kokkeons  over zijn werk ‘A Tiger’, de Scheffer-aankoop 2018. Voor de kinderen was er een workshop Tijgertalent en ter afsluiting las Maria Verboom, dichteres, ons voor uit haar eigen werk. De volgende bijeenkomsten staan gepland 5 januari 2020 en 5 april 2020, 15-17 uur in de wijnbar van Art&Dining.

Op 6 oktober is ‘eetontwerper’ Marije Vogelzang onze gast. Zij zal ons meer vertellen over haar ontwerpen in relatie tot het werkwoord ‘eten’. Zie voor meer www.marijevogelzang.nl.

KunstClub078 is een nieuw initiatief vanuit VDM waarmee zij leden tussen de 25 en 45 jaar op een dynamische manier wil laten kennismaken en verbinden met kunst en het museum. KunstClub078 is  een ‘culturele ontmoetingsplaats’ waar kennisverdieping over kunst en de ontmoeting met andere kunstliefhebbers voorop staat; een netwerkgroep van jonge VDM’ers en andere geïnteresseerden op zoek naar verrassende culturele ontdekkingen en zinvolle ontmoetingen tijdens een borrel. KunstClub078 biedt ook activiteiten aan de kinderen van onze gasten. Terwijl de ouders ‘kunst & zinnig’ ontmoeten worden de jonge kinderen cultureel verantwoord bezig gehouden.

• KunstZin