Een ambitieus plan maar met uw hulp moet dit gaan lukken !

Laat uw vrienden mee genieten van de voordelen van het VDM lidmaatschap en stuur dit bericht door (of geef een lidmaatschap cadeau).

VDM wil in het kader van het 180-jarig bestaan van de Vereniging een beroep op u doen om met ideeën te komen om een 180-tal extra lidmaatschappen te werven. Een ambitieus plan maar met uw hulp moet dit gaan lukken !

Met ingang van 1 september start er een nieuwe actie. Dan kunt u voor 45 Euro lid worden voor de periode van sept 2022 tot 31-12-2023.

In die perioden geniet u van alle hieronder vermelde voordelen. Voelt u zich vrij deze informatie ook te delen met ieder uit uw kring van bekenden die de kunst een warm hart toedraagt. Dordrechts Museum verdient een groot aantal nieuwe ambassadeurs!

Om zoveel mogelijk mensen te bereiken vragen we VDM-leden hun eigen mailadressenbestand te gebruiken en deze nieuwsbrief door te sturen met een uitnodiging om lid te worden van VDM. Dit kan met of zonder een persoonlijke aanbeveling.

We hopen met deze actie VDM een boost te geven en het museum een extra steuntje in de rug.

Voorbeeld aanbeveling:
Beste… Ik ben al jaren lid van VDM en steun daarmee Dordrechts museum. Een fijn gevoel om dit mooie museum te helpen en bovendien heeft het ook persoonlijke voordelen. In onderstaand bericht lees je er alles over. Word je lid, zullen we dan in het najaar afspreken om samen een tentoonstelling te bezoeken, zoals De Scheffer 2022, dan wel Wanderlust?

De curatoren van het museum hebben leuke acties bedacht voor de leden in de aanloop naar het 180 jarig jubileum, zowel digitaal als fysiek in het museum. Te denken valt aan ontvangsten, lezingen en rondleidingen. Hierover ontvangt u nader bericht via nieuwsbrieven en onze website.

Alle voordelen van het VDM-lidmaatschap op een rijtje:

• Toegang (met 2 personen) tot het Dordrechts Museum, Huis van Gijn en Het Hof van Nederland
  • Het bijwonen van openingen en lezingen in het kader van nieuwe exposities in het Dordrechts Museum
  • De mogelijkheid andere kunstliefhebbers te ontmoeten en te leren kennen
  • 4 x per jaar een prachtig kwartaalbericht met actueel nieuws uit het Dordrechts Museum
  • 3 x per jaar het blad Culthure dat het Dordrechts Museum zelf uitgeeft met
  • achtergrondartikelen over alle ontwikkelingen in en om het museum
  • Jaarlijks feest voor alle VDM-leden
  • Korting in de museumwinkel van 15%, m.u.v. boeken en artikelen in consignatie
  • Deelname aan veilingen en taxaties
  • Betrokkenheid bij de Schefferprijs, een prestigieuze prijs voor aanstormend talent
  • De mogelijkheid om als vrijwilliger te participeren binnen diverse projecten in het Dordrechts