Helaas komt er geen tweede reis, wat jammer is voor de late beslissers.
Maar voor de werkgroep is de organisatie van ‘Jongkind en zijn vrienden’ als jubileum activiteit eenmalig een voldoende uitdaging.
We kozen bewust voor een kleine groep deelnemers; we hebben nu meer keuze mogelijkheden in de te bezoeken musea. Voor de musea geldt nl vaak maximaal 20 personen per groep, in ons geval 2 groepen van 20.

Het kan gebeuren dat in de loop van een jubileumjaar door onvoorziene omstandigheden een deelnemer niet mee kan. Dan komt er een plaatsje vrij. Maak daarom uw belangstelling kenbaar. Als u zich nu aanmeldt komt u op de wachtlijst.

Op de informatieavond in maart (exacte datum komt op de website) zijn ook niet deelnemers welkom. Deze leden kunnen dan wel al meegenieten van de informatie over de schilders en de tentoonstelling die komt.
De werkgroep zal u gedurende het jaar ook regelmatig informeren.