Vanaf 1 maart 2020 – 31 augustus 2020 kost het duo-lidmaatschap geen 45 maar 35 euro gedurende het feestjaar 2020 !

2020 wordt een feestelijk jaar voor de Vereniging Dordrechts Museum (VDM) met een bijzondere Cuyp tentoonstelling.

Graag doen wij een beroep op u om onderstaande actie onder de aandacht te brengen van buren, vrienden en familie. U kunt namelijk als VDM ambassadeurs Dordrechts Museum steunen door ieder een lid aan te brengen.

De voordelen van het VDM-lidmaatschap:

• lidmaatschap van een bruisende vriendengroep
  • steun aan Dordrechts Museum
  • steun aan jonge kunstenaars vanuit het Ary Schefferfonds dat wordt beheerd door VDM, zowel nationaal (de inmiddels prestigieuze kunstprijs De Scheffer) als regionaal.
  • uitnodiging voor openingen en tentoonstellingen in het Dordrechts museum (met hapje & drankje)
  • gratis toegang tot het Dordrechts Museum
  • gratis toegang tot het Hof van Nederland
  • gratis toegang tot het Huis van Gijn
  • deze toegang geldt steeds voor 2 personen (b.v. een gast)
  • 2e kerstdag gratis toegang tot het kerstconcert in de Schoumanzaal
  • uitnodiging voor Kunstclub078-borrel iedere 1ste zondag van kwartaal
  • deelname aan maandelijkse activiteiten, waaronder bezoek aan diverse musea
  • VDM kwartaalberichten
  • kunstmagazine Culthure (3x per jaar)

Aanmelden via www.verenigingdordrechtsmuseum.nl/lid-worden.

En natuurlijk krijgt u ook een beloning. Wij nodigen u met het door u aangebrachte nieuwe lid uit voor een drankje en een rondleiding langs de hoogtepunten in ons prachtige museum.

Mogen wij op uw support rekenen ?

Neeltje Mooij, bestuurslid VDM, cie. PR
Jasper Meijer, voorzitter bestuur VDM