Home > Activiteiten > Rondleiding DordtYart

14.00 uur
€ 12,50: koffie, entree en rondleiding

Verschijnen en verdwijnen
Onder deze titel opende Dordtyart onlangs haar deuren voor een laatste presentatie van het werk van zeventien kunstenaars. Werk dat past bij het thema en dat ter plekke wordt ontwikkeld en gecreëerd. Werk dat -zoals de NRC beschreef- ongrijpbaar, maar zeer boeiend is.
Film, geluid, water, bamboe, piepschuim, vrachtwagenbanden, glas, kortom allerlei materialen en technieken komen samen in onvermoede en verrassende kunstuitingen. Dat alles onder het mom van de ‘grande finale’ , de laatste tentoonstelling die in Dordtyart te zien zal zijn. Na acht jaar richten de organisatoren hun pijlen op een nieuw residentieproject in een andere stad.
Voor ons reden te meer om nog één keer met u naar Dordtyart te gaan en ons rond te laten leiden om een beter inzicht te krijgen in de daar vertoonde kunstwerken. Natuurlijk is één keer niet voldoende, aangezien het een voortdurend proces is, maar het staat natuurlijk iedereen vrij om vaker binnen te lopen.
Wij zijn van plan om ons op 12 juli a.s. te laten rondleiden in deze hal. We beginnen met een kopje koffie, krijgen een korte inleiding en gaan vervolgens een aantal kunstwerken nader bekijken.
Aanmelden op de bekende manier via de site. Kosten € 12,50 voor koffie, entree en rondleiding over te maken op het bekende rekeningnummer, met vermelding van Dordtyart en uw lidnummer. Laat deze laatste gelegenheid om deze hal en die bijzondere kunstwerken te bewonderen niet aan uw neus voorbijgaan.

Uw aanmelding wordt definitief als u €. 12,50 hebt overgemaakt op bankrekeningnummer NL16INGB0003395896, t.n.v. Vereniging Dordrechts Museum. Vermeld de naam van de activiteit “Dordtyart” en uw lidnummer. Op uw VDM-pas staat uw lidnummer en of het een enkel dan wel een duo-pas is.

U kunt ook betalen via iDeal.

• KunstZin