Home > Activiteiten > Asperges voorafgaand aan de ALV

Asperges voorafgaand aan de ALV

Art & Dining
19 juni 2019
€ 18,50 ter plaatse betalen! Dus niet vooraf overmaken!

Het is inmiddels een traditie geworden, samen asperges eten voorafgaand aan de ALV.
Ook dit jaar eten we dit witte goud weer bij Art & Dining. Voor € 18,50 krijgt u heerlijke asperges op klassieke wijze (met ham, kruim van ei en botersaus), een glas wijn of fris en een kop koffie of thee na. De maaltijd dient betaald te worden op de avond zelf bij Art & Dining. Let dus niet op de automatische antwoordmail waarin een verzoek tot betalen staat.
Om 17.45 gaan we aan tafel, in de serre of bij heel mooi weer in de tuin van het museum. Art & Dining zorgt ervoor dat we op tijd klaar zijn zodat u aansluitend (19.30) kunt deelnemen aan de ALV in de Zaal van het Museum. Mocht u speciale dieetwensen hebben: laat ons dit dan weten. We beginnen om 17.45 uur en zijn op tijd klaar voor de vergadering. U dient op de avond zelf contant betalen. Mocht u speciale eetwensen hebben, laat het ons weten. Aanmelden (via de website van VDM!) kan tot 12 juni.

• Kim van Norren Schefferwinnaar 2011

Kim van Norren, winnaar De Scheffer 2011
    And there is no space, but there's left and right